آموزشی

  • پرديس خودگردان
  • مديريت خدمات آموزشي
  • كالج دانشگاه
  • مركز آموزش های الكترونیكی
  • مركز بین المللی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان
  • سامانه دانش آموختگان دانشگاه

فرهنگی - اجتماعی و دانشجویی

  • مدیریت فرهنگی و فعالیت های داوطلبانه
  • مدیریت تربیت بدنی
  • مديريت رفاه و سلامت دانشجويان
  • مركز مشاوره و توانمندسازي دانشجويان
  • سامانه نشریات دانشجویی

پژوهش و فناوری

  • مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی
  • مركز فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • مديريت توسعه و انتقال فناوري
  • مركز رشد واحدهای فناور
  • مدیریت نشر آثار علمی
  • مركز لزره نگاری
  • پژوهشكده علوم گیاهی
  • آزمایشگاه مركزی
  • پژوهشكده هوا خورشید
  • پژوهشكده مطالعات اسلامی در علوم انسانی
  • مركز رشد واحدهای فناور علوم انسانی
  • آزمایشگاه تحقیق و توسعه فناوری زیستی
  • مدیریت مالکیت فکری

سایر

  • سایت خبری ftp دانشگاه
  • مدیریت حراست
  • مركز آثارمفاخر و اسناد دانشگاه
  • مدیریت همكاری های علمی و بین المللی
  • مدیریت نظارت و ارزیابی دانشگاه
  • ستاد رفاهی دانشگاه
  • سایت سایبان مهر
  • بنیاد دانشگاهی فردوسی
  • آگهي ها و تبليغات دانشگاه
  • سامانه مدیریت وبلاگ
  • بسیج اساتید
  • بسیج كاركنان
  • نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه
» لیست كلیه وبگاه ها
  • صفحه اصلی
  • دانشگاه فردوسی مشهد
  • معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع
  • درباره ما
  • تماس با ما
دوشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
فهرست وبگاه‌های دانشگاه

hrm1402 07 23

  • خانه
  • مدیریت
  • اداره‌ها/گروه‌ها
    • گروه ساختار سازمانی، تأمین و بکارگماری
    • اداره جبران و پایان خدمت و امور اداری
    • گروه توانمندسازی و مدیریت عملکرد
    • اداره نگهداشت و امور رفاهی
  • کارگروه‌‌ها وکمیته‌ها
    • هیات اجرایی
    • کارگروه‌ها و کمیته‌ها
  • آیین‌نامه‌ها/ مصوبات/ دستورالعمل‌ها

اداره نگهداشت و امور رفاهی

تعداد بازدید: 2113
  • معرفی
  • وظایف و مأموریت‌ها
  • مراکز رفاهی و فروشگاهی
  • تسهیلات بانکی
  • سلامت و درمان
  • آیین نامه‌ها و فرم‌ها
  • نظرسنجی
  • معرفی همکاران

معرفی

معرفی اداره نگهداشت و امور رفاهی

حفظ و نگهداری از نیروی انسانی، یکی از رموز موفقیت، بقا و سلامت هر کسب‌وکاری است. در طول تحول علم مدیریت و شاخه مدیریت منابع انسانی انواع و اقسام تمهیدات برای تضمین کیفیت کار نیروی انسانی تدوین شده است؛ اما نقش خدمات رفاهی کارکنان در جذب و نگهداشت منابع انسانی کارآمد در دنیای رقابت شرکت‌های امروز مقوله‌ای استراتژیک‌ و مهمتر نسبت به سایر تمهیدات، شناخته می‌شود.

خدمات رفاهی کارکنان را می توان کلیه خدماتی که کارفرما یا سازمان و یا یک شرکت می تواند ارائه کند تا میزان رفاه کارمندان یک مجموعه را بالا ببرد. این خدمات طیف وسیعی از امکانات از قبیل فراهم کردن امکانات آموزشی، رسیدگی به امور مربوط به سلامتی جسمی و روحی کارکنان و یا تامین امکانات لازم برای تهیه اقلام لازم و مایحتاج زندگی روزانه کارکنان را شامل می‌شود.

اداره نگهداشت و امور رفاهی از ادارات زیرمجموعه مدیریت منابع انسانی و ساختار سازمانی است که نقش تأثیرگذاری در نگهداشت و شکل‌­گیری و افزایش انگیزه­‌ها و بهبود عملکرد منابع انسانی دانشگاه ایفا می­‌کند.

لیست روسای اداره از سال 1389 تا کنون به شرح جدول زیر می‌باشد:

 

ردیف نام و نام خانوادگی آغاز تصدی پایان تصدی

1

جعفر جلیلی رحمتی

1389

1393

2

جواد ایزدی

1393

1396

3

فرزانه براتی

1396 1398

4

صفا کاظمیان مقدم

1398

1401

5

ناصر دلکلاله

1401 1402
6

احسان سالاری

 1402 ...

وظایف و مأموریت‌ها

وظایف و مأموریت‌های اداره نگهداشت و امور رفاهی

  • شناسایی فرصت‌های رفاهی منابع انسانی دانشگاه (شاغل و بازنشسته) و برنامه‌ریزی جهت بهره‌مندی
  • برنامه‌ریزی و اجرای امور مربوط به انواع بیمه و تسهیلات بانکی
  • برنامه‌ریزی و اجرای امور مربوط به معیشت و خانواده منابع انسانی دانشگاه
  • برنامه‌ریزی و اجرای امور مربوط به تسهیلات تفریحی، سفر و معیشتی منابع انسانی دانشگاه
  • برنامه‌ریزی و اجرای امور مربوط به واگذاری زمین و تسهیلات مسکونی
  • شناسایی عوامل بیماری‌زا و خطرزا محیط کار (فیزیکی، شیمیایی، مکانیکی، بیولوژیکی و روانی) و برنامه ریزی حفاظت منابع انسانی از آن‌ها (بهداشت کار و ارگونومی)
  • اداره امور شوراهای صنفی منابع انسانی و تعاونی‌های دانشگاه
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق

مراکز رفاهی و فروشگاهی

اسکان در مراکز اقامتی دانشگاه

کارکنان دانشگاه جهت رزرو مراکز اقامتی دانشگاه می­‌توانند در پرتال پویا از مسیر لبه توسعه منابع، منوی نگهداشت و امور رفاهی و زیرمنوی اسکان در مراکز اقامتی دانشگاه ضمن مطالعه مشخصات و نرخنامه مراکز اقامتی، نسبت به رزرو مرکز اقامتی مورد نظر اقدام فرمایند.

صدور معرفی‌­نامه به سایر مراکز اقامتی

کارکنان می­‌توانند جهت اقامت در مراکز اقامتی سایر دانشگاه­‌ها در پرتال پویا از مسیر لبه توسعه منابع، منوی نگهداشت و امور رفاهی به زیر منوی "صدور معرفی­‌نامه به سایر مراکز اقامتی" مراجعه و پس از دریافت و مطالعه لیست مراکز اقامتی و شماره تماس­‌های آنان، با کلیک بر روی "درخواست صدور معرفی­نامه" درخواست خود را ثبت نمایند.

فروشگاه‌­ها و مراکز ارائه کالا و خدمات

لیست فروشگاه‌­ها و مراکز ارائه خدمات طرف قرارداد با دانشگاه از طریق زیرمنوی "فروشگاه‌­ها و مراکز ارائه کالا و خدمات" از مسیر لبه توسعه منابع، منوی نگهداشت و امور رفاهی قابل دسترس می­‌باشد و توضیحات لازم در مورد کالا/خدمت قابل ارائه، نحوه تخفیف و تقسیط کالا/خدمت و همچنین تاریخ اعتبار خدمت ارائه شده ذکر شده است.

تسهیلات بانکی

درخواست وام/ضمانت وام/بررسی ضمانت همکاران

کارکنان دانشگاه می‌­توانند جهت اطلاع از وام‌­های ارائه شده و ثبت درخواست خود، به پرتال پویا، لبه توسعه منابع، منوی نگهداشت و امور رفاهی و زیرمنوی درخواست وام مراجعه نمایند. برای اطلاع از نحوه ثبت درخواست و جزئیات بیشتر، همکاران می‌­توانند با کلیک بر زیر منوی "درخواست وام" و پس از آن، کلیک بر "راهنمای درخواست وام"، فایل راهنما را بارگیری نمایند و اطلاعات درج شده را مطالعه نمایند. راهنمای درخواست ضمانت وام و بررسی ضمانت وام همکاران نیز در منوی "درخواست ضمانت وام" از طریق فایل بارگذاری شده در منوی مذکور قابل درخواست می‌­باشد.

کارت اعتباری

کارت­‌های اعتباری ارائه شده به کارکنان دانشگاه (مانند کارت اعتباری هوده) و نحوه ارائه خدمات کارت­‌های مذکور، از زیرمنوی کارت اعتباری و از مسیر لبه توسعه منابع، منوی نگهداشت و امور رفاهی در دسترس می­‌باشد.

سلامت و درمان

بیمه تکمیلی

قرارداد بیمه تکمیلی در بازه زمانی ابتدای تیر هر سال لغایت انتهای خرداد سال بعد و زمان ثبت نام بیمه تکمیلی برای افراد در خردادماه هر سال می‌­باشد. همکاران می­‌توانند با مراجعه به پرتال پویا به آدرس https://pooya.um.ac.ir و با کلیک بر روی لبه توسعه منابع، منوی نگهداشت و امور رفاهی و زیرمنوی بیمه تکمیلی نسبت به انتخاب یکی از طرح‌­های بیمه تکمیلی اقدام نمایند. در منوی مذکور، شیوه نامه و تعهدات بیمه نامه تکمیل درمان، مراکز طرف قرارداد بیمه­‌گر، آدرس پرتال بررسی/پیگیری خسارات درمانی، راهنمای دسترسی بیمه‌­شدگان به پرتال و اپلیکیشن بیمه­‌گر و تعرفه دندان سنديكاي بيمه گران ايران قابل دسترس می‌­باشد.

آیین نامه‌ها و فرم‌ها

در حال به‌روز رسانی...

نظرسنجی

در حال به‌روز رسانی...

معرفی همکاران

ردیف

تصاویر

نام و نام خانوادگی

سمت

شماره تماس

1

salari

احسان سالاری

رئیس اداره نگهداشت و امور رفاهی

051-38802307

2

 6

محسن حیدرزاده مشهدی

کارشناس مسئول نگهداشت و امور رفاهی

051-38802277

3

 8

غلامحسین دیمه‌کار

کارشناس مسئول نگهداشت و امور رفاهی

051-38802126

4

1

احسان اسحقی

کارشناس نگهداشت و امور رفاهی

051-38802242

5

حاتمی

سجاد حاتمی خوشمردان

کارشناس بهداشت حرفه‌ای

051-38802291

دسترسی سریع

  • مقررات و فرم های آموزش منابع انسانی
  • سامانه های مدیریتی دانشگاه (سدف)
  • مدیران دانشگاه
  • سالنامه آماری دانشگاه
  • سیستم گردش مکاتبات اداری (اتوماسیون اداری)

پیوندهای مفید

  • وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
  • مرکز آموزش مدیریت دولتی
  • استانداري خراسان رضوي
  • سازمان برنامه و بودجه کشور
  • موسسه پژوهش و برنامه‌ريزي آموزش عالي
  • قوانین و مقررات دانشگاه ها

xfooter_logo

  • ایران، مشهد، میدان آزادی، دانشگاه فردوسی مشهد
  • تلفن:05138802324
  • كدپستی: 9177947101
  • پست الکترونیک: vpb@um(dot)ac(dot)ir

جستجوگر شماره تلفن ۱۱۸

  • آپارات

  • تماشا

  • سروش

  • ایتا

  • اینستاگرام

  • تلگرام